چنانچه در برنامه بعد از خرید به حساب شما سکه ای اضافه نشده ، و مطمئن هستید که پرداخت موفقیت آمیز بوده است:

لطفا مجدد روی همان بسته ای که خریداری کرده اید کلیک کنید اگر سکه های شما اضافه نشد چک کنید وجه به حساب کاربری کافه بازار شما اضافه نشده؟ همینطور وجه خرید های ناموقق معمولا بعد از چند ساعت به حساب خریدار برگشت خواهد خورد

 

اگر بعد از ۲۴ ساعت وجه به حساب شما برگشت نخورده بود و اگر خرید شما از طریق کافه بازار بوده است (اگر برنامه رو از کافه بازار دانلود کردید)

شما می تونید از طرق زیر توکن مربوط به خرید را پیدا و آن را برای ما ارسال نمایید:

 

اگر خرید شما از طریق مایکت بوده است انتهای مطلب را مشاهده کنید

 

۱. پیدا کردن شناسه خرید از طریق پیامک

اگر با شماره موبایل در کافه بازار ثبت نام کرده اید بعد از خرید اس ام اسی مثل شکل زیر دریافت می کنید که حاوی شناسه خرید است و شما آن شناسه را باید برای ما بفرستید

 

 

۲. پیدا کردن شناسه از طریق ایمیل بازار

معمولا بلافاصله بعد از خرید بازار برای شما ایمیلی ارسال می کند که شما را از انجام خرید موفق مطلع می کند

این ایمیل حاوی توکن یا شناسه خرید است و با عنوان رسید خرید درون‌برنامه‌ای مشخص می باشد

 

نکته: اگر ایمیل را دریافت نکردید پوشه Spam را چک کنید

 

لایک بگیر

2.پیدا کردن توکن توسط سایت کافه باز

برای پیدا کردن توکن راه حل دیگری نیز وجود دارد
شما می تونید با رفتن به حساب کاربری خود در سایت کافه بازار اقدام به دریافت توکن های خرید خود کنید.
برای این کار لینک زیر را باز کنید
نکته: لطفا در این روش از طریق لپ تاپ یا کامپیوتر و یا تبلت اقدام کنید چرا که توکن ها در گوشی قابل مشاهده نیستند
فالوئر بگیر
پس از این که وارد سایت شوید به قسمت تراکنش ها رفته و تمام توکن های خریدتون مشخص خواهد بود
بعد از این که توکن را بدست آوردید آن توکن و یوزرنیم اینستاگرامتونو به ایمیل های ما ارسال کنید و یا با مراجعه به برنامه از طریق گزینه تماس با ما توکن را برای ما ارسال کنید
اگر توکن رو در سایت بالا پیدا نکردید لطفا ایمیل خود را چک کنید اگر ایمیل با محتوای زیر به شما ارسال شده بود روی لینک داخل ایمیل کلیک کنید و اگر پیغام انجام شد را مشاهده کردید وارد برنامه شوید و دوباره روی بسته خریداری شده کلیک کنید تا سکه های آن بدون پرداخت هزینه به شما اضافه شود.
اگر توکن رو در سایت بالا پیدا نکردید و یا ایمیلی به دستتان نرسیده باشد بازار ایمیل دیگری با عنوان پرداخت ناموفق در کافه بازار برای شما ارسال کرده است که به شکل زیر می باشد
در این صورت پرداخت ناموفق بود و وجه تا 72 ساعت به حساب شما بازخواهد گشت.
اگر خرید شما از طریق مایکت بوده است (اگر برنامه رو از مایکت دانلود کردید)
لطفا دوباره روی بسته خریداری شده در برنامه کلیک کنید باید بدون پرداخت پول سکه هاتون اضافه بشه. اگه سکه ها اضافه نشد وارد برنامه مایکت بشید و وارد حساب خود بشید . سپس از منوی برنامه روی حساب کاربری کلیک کنید و سپس روی دکمه اطلاعات حساب کاربری . بعد از اون دنبال دکمه سابقه خرید بگردید و واردش بشید. خرید خود را پیدا کنید و توکن آن را برای ما ارسال کنید